Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Period 2.

Kategori: Allmänt

For long time i have been seeking the right path, but still I have not found what i'm looking for…

 




 

 

Ohh Noooo he is back, ( jag vet att ni har längtat så jag gör er alla en tjänst)

Jag vet att ni är många som har undrat vart jag har tagit vägen? men sanningen är den att eran Leif ( Leffe för några) har varit ute i världen och försökt att bli ett riktigt superproffs. Med provspel i diverse klubbar allt ifrån Hoogstraten VV i belgiska div 3 till  MKS Flota Swinoujscie ( polen div 2)  till Khazar Lankaran i azerbadjns div 2( dok utan större framgång så jag är tillbaka).

Men på min långa resa så hade jag mycket tid att tänka och rensa mina tankar, och ladda mina krafter inför en rolig säsong. Jag tror inte att ni förstår hur jobbigt och tidskrävande det är att driva Sveriges topp 20 mest lästa blogg ( jag skojar inte jag är fan glödhet så fort jag sätter mig bakom datorn) jag är nästan lika grym på att skriva som jag är på att spela ;-).

 

Nä men allvarlig jag hade faktiskt tappat suget på att skriva och hade verkligen ingen motivation till att föröka att muntra upp oss i laget lite och försöka få oss ett litet skratt. Jag tror inte att alla har förstått att den här bloggen drivs i syfte att för egen räkning få skriva av sig lite och rensa mina tankar samt skriva MINA EGNA ÅSIKTER, jag är aldrig ute efter att såra någon eller att få någon arg.( bara motiverad)

Anledningen till att jag inte avslöjar mitt riktiga jag ( även om dom flesta redan har listat ut) är ju enbart att det blir mycket roligare av att inte vara 100 procent säker på vem det är, Om du som läser inte kan ta det jag skriver med en nypa salt utan tar allt på för stort alvar så är faktiskt denna blogg inget för dig.

Så killar ta det lugnt sitt ner i båten luta er tillbaka och njuuuuuuuuuuuut. För den här säsongen kommer att bli så grymt rolig.





 

Så nu när vi har rensat luften och Leif har återvänt ( vem vet hur länge han stannar) så tycker jag att vi sätter i gång med det viktiga, MATCHEN.

Jag hoppar över träningsmatcherna som varit och alla träningar utan jag hoppar på gårdagens match direkt.

 

Seriepremiär och Barkarö Sk var fört ut att försöka vinna mot Wahlstas stolta superproffs.

Match program,

Markku,Micke,Sanid,Lillis,Frasse,Mange,Martin,Elvedin,Azim,Krille,Robin,Nihad,Tommy,Christoffer,Vernes och Uffe ( El Presidento)

Härligt väder och riktigt bra start av oss killar, fan det syntes att vi ville spela fotboll för så jävla taggade som vi var har jag inte sätt på hela året.

Men nu är det dax att lägga in lite extra avslutningsövningar bland alla löpningar vi borde ha inplanerade ;-) ( det var någon som sa att vi borde ha ledat med 6 mål efter första halvlek och jag tror fan att det var mer än så.

Men det var riktigt kul att se att vi rullade bollen riktigt bra under många långa perioder i matchen och att alla slet som djur ute på planen i går ( Där visade vi hur stort Wahlsta hjärta vi har ), synd bara att det hjärtat saknas när det kommer till att komma och träna :-(. Men fan jag ska inte säga mycket mera efter en riktigt bra spelad match och 4 snygga mål samt 3 härliga poäng. utan nu kör vi på det alla väntat och saknat.




 

 

Matchens lirare = Går till Lillis, tränare i all ära men det syns att han har spelat på en mycket hög nivå.

 

Matchens kämpe = Sanid, Han försvarade som Terry, han följde med i anfallen som Lucio och han gav aldrig upp.

 

Matchens träna hårdare den här veckan går till alla ni som missade 120% iga lägen framför mål ( ok Mange kan få halvt godkänt men minst 2 mål till skulle du ha gjort) men ni andra det syns att ni inte tränat ordentligt ;-)

 

Och efterson leif inte kunde vara med o träna i kväll så ska jag ut och springa en stund nu och ni alla ser till att ladda till hemma premiären på söndag för då ska andra 3 poängaren komma.

 

Men till dess LOVE from / Leif.

Kommentarer

  • Lillis säger:

    Skönt att du e tillbaka, alltid kul at läsa din blogg Fmxfejo.

    2012-05-04 | 13:02:07
  • Martin säger:

    Har saknat dig Leif !

    2012-05-04 | 17:44:21
  • Mange Lind säger:

    Välkommen tillbaka Leffe!! Du har varit saknad!

    2012-05-04 | 18:30:06

Kommentera inlägget här: