Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Fredags nöje.

Kategori: Allmänt

Som ett riktigt blogg proffs så ska jag försöka att skriva typ nästan varje dag ( men eftersom jag har så mycket annat för mig ) så kanse det inte blir varje dag, men åtmistånde 2 gånger i veckan ska jag hinna skriva.:D
 
Så vad kan man skriva i dag då ?
 
2 dagar kvar till match ( Götlunda skall bestigas och mallas ner till små strimlor av strössel som sedan skall hällas över mjuk glass oc….) nu blev det för aggressiv ton här. Det jag vill säga är att vi skall vinna på Söndag och thats it :D


Sen hur vi ska göra det och vem som ska göra det, det får bli en överraskning. Med tanke på att det saknades 7 st spelare( jag förstår att många jobbar ) från matchen i Fredagssom inte var med och tränade så känns det lite oroligt. Men det är ju bara bra för dom nya som vill in i laget och kriga om platserna ( konkurrensen blir bara hårdare och hårdare ) 

 ↓

Jag kan väll nämna några ord om träningen i onsdags och det är med ett ord…..HELVETE!!

Helvete vad dåligt det var, känns inte riktigt som att folk hade lust att träna eller så var det bara för att vädret var skit, men bättre tempo måste vi väll ändå kunna ha. och bätre koncentration när det kommer till övningarna. Som en spelare sa (  -det känns ju som att vi inte ens vill vara här ).

Så nu tycker jag att alla skall ta denna underbara lediga fredag och gå ut och spring 3 km eller något sen villa fram till Söndag då vi skall ta första 3 poängaren förr i år :D

 

                                                                                                En jävligt trött / Leffe på läktaren ;)

 

Kommentarer

  • Mange Lind säger:

    Låter sisådär att folk tar sig ut men ändå inte vill träna. Kör hårt på matchen imorn. Själv kommer ja ut o hejar. Sen ska ja försöka träna på Tisdag. Ska bli kul att se hur formen är. Har ju lyckats hålla igång lite på cykeln. Välkommen tillbaka Leif!!

    2013-05-11 | 10:43:12

Kommentera inlägget här: