Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

IMPONERAD!!!!

Kategori: Allmänt

Jag tar åt mig all ära för att vi var så många i dag på träningen :D för det e faktiskt tack vare mig och mitt tjat som så många dök upp i kväll ( hela 16 st )om jag inte hade inspirerat så många genom att vara sveriges 79 onde bästa bloggare ( fan jag har tappat i rankningen och jag skyller på er minna kära läsare bättre kan ni.) och om jag inte hade varit så rolig och underhålande så tror jag inte så många hade varit nyfikna på att komma och se vem han som alla pratar om är, ( sen att jag skulle kunna vara fotbolls guru för Messi, Ronaldo, Ola Toivonen och alla dom andra stjärnorna gör ju inte saken värre )

 

Men om jag ska vara ärlig så tror jag mer på att dom flesta börjar inse hur jäkla kul vi har på träningarna och därför ser det som en självklarhet att komma och träna ( om vi fortsätter så här så tror jag att Lillis i framtiden kommer att få angenäma problem med att ta ut star 11:an ) visst även om tempot kan bli bättre och koncentrationen hos flera av spelarna an bli bättre så har vi faktiskt riktigt bra träningarna och alla ger oftast 100 procent.  Man behöver bara titta på serie tabellen för att se att träningarna börjar ge resultat. Så nu ser vi till att fortsätta med det här roliga och så ser vi till att bli flera ( som i dag både gamla och nya ansikten) så tror jag att säsongen kommer bara bli roligare.

 





Ok minna följare ( mina trogna fans) jag behöver er hjälp. Det här kommer kräva massor av er (men jag vet att ni kommer att ställa upp) det är nämligen så att jag villa ju inte bara vara den som hela tiden  ger, utan nu vill jag ju ta lite också. Ta lite av eran tid och era tankar, jag vill nu börja med något nytt på bloggen. Jag vill att vi ska utse Lagets ?  ( ja vad undrar ni) exakt det ni vill kom gärna med egna idéer och tips så kanske jag lägger upp det.

Men först så börjar jag och så kan ni skriva vad ni skulle vilja ha.  Röstningen e enkel, man komenterar bara vem man tycker så räknar vi ihop det och gör en top lista efter 1 Vecka( så reultat kommer nästa Torsdag). Alla förstår? Bra då kör vi.

 

Vi kör med vem är Lagets Hårding ( den som vågar smälla på och som aldrig tvekar att göra det )

 

Love / Leif

Kommentarer

  • Lillis säger:

    Lagets hårding? Jäm kamp mellan Sanid o Jimmy.

    Måste jag välja en så får det bli Sanid då han tränar oftare än Jimmy.

    2012-05-09 | 09:58:36
  • Vernes säger:

    Jimmy, eller Sanid.. Jag ger 2 röster ;)

    2012-05-09 | 11:12:48
  • Tommy säger:

    Rösten faller på Sanid.

    2012-05-09 | 18:06:02

Kommentera inlägget här: