Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Torsdags tankar.

Kategori: Allmänt

Hej minna kära blogg vänner.

Jag tänkte att jag skulle uppdatera lite om vad som händer i klubben eftersom jag inte har varit så aktiv dom senaste dagarna. Jag kan ju nämna lite så där smått att vi har fått ett ny gammalt nytt ansikte (hoppas ni hängde med) en spelare som varit i klubben längre än dom flesta och som har spelat flera matcher än han sj kan räkna upp, jag snackar självklart om Wahlstas nr 9 David Persson.

Önskar han välkommen och lycka till, och hoppas på många avgörande matcher från hans sida.

 

Sen kan jag med glädje säga att tåget( löpning för er som inte vet)  har blivit ett regelbundet inslag i Wahlstas träningar. Det som är mindre glädjande är att så många ( inklusive mig sj ) brukar avstå från  tåget, förvisso så har dom flesta skador dom kan skylla på men ni andra då?

Jag kan ju slänga in att Mange ( Jag Ska cykla Vätternrundan ) Lind är den som tillsammans med Karl ( jag glidtacklar även om det är grus ) Kraft brukar vara dom 2 man INTE vill hamna med och springa , Jag tror att dom går på något ( förbjudet ) preparat men jag har ej bevis för det…. ÄN!

 

Så nu tycker jag att alla skall sitta ner i soffan och njuta av eurovision song cont… HAHAHA jag bara skojar . jag tycker att ni ska titta på hockeyn ;) för nu vänder Sverige.

Puss på er minna vänner/ Leif

Kommentarer


Kommentera inlägget här: