Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Bara vinst!

Kategori: Allmänt

Spel glädje på hög nivå.

Nu är det ju kul att gå och träna ( sen att så många flera också tycker det är ju bara så grymt kul). Men om vi fortsätter med såna roliga träningar vi har så tror jag inte att det kommer att vara något problem med att folk fortsätter komma.

Det syns att vi är på gång nu ( och det kommer Kazakiska få reda på i morgon) i den formen vi är i och den spelglädjen vi har i laget nu ( plus att stäminingen är på topp) så förväntar jag mig bara vinst i morgon ( ok jag förväntar mig att alla ger 110 % så får vi se vad resultatet blir).

 

Så nu ser vi till att tagga upp oss och ladda rätt inför matchen i morgon, kom med rätt inställning och rätt attityd grabbar så tror jag att vi kommer göra en minst lika bra match som vi gjorde mot Barkarö.

 






Lagets Hårding:

 

Så vi börjar närma oss et avgörande i den första Lagets?

Den här första veckan har faktiskt varit väldigt väntad ( det fanns egentligen bara 2 det stod mellan ) och dom 2 har ju fått alla röster.

Och med 2 dagar kvar  så är ställningen följande

Sanid: 12 Röster

Jimmy: 7 Röster

Så ni som ej har röstat än, lägg eran röst på den ni tycker är lagets hårding.

 



 

Nu är det även dags att komma med förslag till nästa veckas tävling, vad börjar vi med på torsdag ?? komentera gärna.

 

Big Love / Leif

Kommentarer


Kommentera inlägget här: