Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Vem släckte ljuset ?

Kategori: Allmänt

Sitter här och njuter av att sitta och titta på en flintskallig liten Holländare som gör i stort sätt vad han vill med stackars Basel spelare (fan han den där Holländaren påminner om mig när jag var som bäst) . Visst han är lite för divig ibland men satan vilka vackra anfall han startar ibland och inläggen är det ju heller inget fel på.( om jag får spela på söndag så tänker jag göra precis som han )

Men jag tror nog att Basel känner sig nu som vi gjorde i går kväll på träningen ( uppgivna i total mörker )  men men det var ju kul så länge vi kunde se varandra.  Då gick det ju bra att lira bollen kul var det också att få sparka lite på smalbenen och få ett par sparkar tillbaka.

Men gårdags kvällens träning bjöd ju också på några höjdpunkter ( bollar på parkeringen ) samt vissa lågvattenmärken också ( missa öppet mål från 2 meter ) det bjöds även på några tunnlar ( dom stod Leif för)  och kvällens vackraste mål kom med kvällens sista spark ( gör om den på match och jag bjuder på pizza ;-) )

 

Tagga nu killar till andra halvlek samt se till på Torsdag.

 

P.s: Leif is not the one you think he is ;)

 

Big love/ Leif

Kommentarer


Kommentera inlägget här: