Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Klart vi orkar.

Kategori: Allmänt

Kul att se att så många kom på träning dagen efter match (12 st) ni som inte dök upp ni missade en jävla kul träning (med belysning denna gång) det var mindre spel än på Torsdags träningen men det var exakt vad vi behövde och löpning var det som gällde ( exakt det vi behöver) sen hade vi ju några boll övningar och ett par bollar på parkeringen (men mer om det sen ). Nu till det viktigaste.

 

Jävla kul att se att vi värkligen försöker i varje tränings situation och att vi försöker ge 100 procent, det e ju det som kommer att ge resultat till slut, men som alltid kan vi ju bli bättre. ( som Mange sa om vi inte orkar ge max så kan vi ju ge så mycket vi kan )

Sen var det ju det där med bollar på parkeringen, jag tänker inte hänga ut några här ( Elvedin, Vernes, Karl ) men vad ska man säga det är ju trots allt div 8.

 

Som vanligt så attackeras vissa om att det är dom som är Leif (men han förnekar) och kanske e det bäst så killar eller man kanske ändå ska avslöja sig då vissa kanske tror att jag ej vågar säga dom saker jag har att säga om jag inte gömmer mig bakom (Leif).  Eller kan det kanske vara att Leif är 2 personer ??

Vi får se vad som händer under veckan.

 



»

 

Jag har bestämt mig för att neka vissa komentarer på bloggen då några av oss håller på med person angrep och hatiska innläg sånt vill ingen läsa om. Så Komentera gärna men var hellre kritiska än aggressiva

 

Ses på torsdag Love by / Leif

Kommentarer

  • Per säger:

    Leif, alla i laget vet ju ändå vem du är :) Ses på Lördag

    2012-03-23 | 08:30:47

Kommentera inlägget här: