Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Glädje.

Kategori: Allmänt

19 personer en måndags träning.

Jag tror att det måste vara någon sorts rekord, man blir ju nästan gråtfärdig (starkt jobbat killar)

Måndags träningen bestod mest av spel 9 mot 10 och man såg att vi har faktiskt en hel del att träna på ( som jag skrev tidigare så har jag inte set någon som kan dribbla förbi ett helt lag så jag fattar inte varför visa ska föröka visa att dom kan) men stundtals så  såg det riktigt bra ut. Ett par bra skott och härliga dragningar visade att vi kan showa oxå och med en freaking fucking spindel i målet så blir det svårt för motståndarna att göra mål men däremot killar som Coach sa det, vi måste våga spela bollen, rulla runt den, låta bollen göra jobbet åt oss. Sen kom ihåg killar att man får faktiskt ha närkontakt i fotboll, det får göra lite ont i kroppen efter en träning men ja vad fan vill jag säga med det.   Hmmmmm kanske det att våga gå in i närkamper ( ja jag kanske inte ska säga något jag brukar ju inte gå in i närkamper jag heller) , tror nog inte att vi kommer skrämma många motståndare i div 8 genom att stå och titta på hur dom springer runt oss.

Fast vi tänker inte låta dom ha bollen så mycket heller ;-) det e ju vi som ska ha hålla i taktpinnen och styra spelet vi ska vinna med still och klass . ELLER VAD TYCKER NI ??

 

Se nu till att komma ordentligt taggade på Torsdag kl 20:40. Tills dess ut och spring killar det gör oss bra :D

Whalsta forever love by / Leif

Kommentarer


Kommentera inlägget här: