Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

FÖR ATT VI ÄR ETT LAG...

Kategori: Allmänt

Utomhus oskulden avklarad för i år.

Känns otroligt skönt att ha första utomhusträningen avklarad,( 12 superproffs orkade ta sig ut till krillan ) det var faktiskt en riktigt härlig och rolig träning ( kommer faktiskt bli kul med Lillis o Mange bakom spakarna).  Tänkte faktiskt för första gången bjuda på lite inside information ;) förutom att jag (Leif) gjorde en bedrövlig insats på träningen så kan jag ju säga att några dragningar blev det ändå. Men träningens gigant,höjdare, hårding ja säga vad fan man vill men Jimmy den höger bössan vill inte jag stå i vägen för ( ett av skotten mättes upp till 138,8 km i timmen) jag förstår att Vernes inte vill ta den.


Apropå Vernes den höger kroken du fick från Mr sevila va inte o leka med ( lite is så blir det nog bättre)  men på det stora hela en roligt bra träning där hjärtat verkligen fick pumpa.

Om någon gjorde bort sig, nä då men visst fan var det ett par konstiga passningar och några långbollar som flög bakom målet

Fan gubbar att vi bara kan sätta 2 av 12 skott är SÅ IN I HELVETE DÅLIGT. Träna, Träna, Träna killar. ( så tror jag nog att serie segern är säkrad )

Till sist kvällen bästa komenatar kommer från Mange då han gav svar på tal på Elvedins fråga varför dom som gjort mål måste göra armhävningar? Ju FÖR ATT VI ÄR ETT LAG……

Längtar tills Måndag/Leif

Kommentarer

  • Lillis säger:

    Haha! Skön läsning o det du skriver på slutet är så jäkla viktigt att alla inser.



    Förövrigt så börjar jag ana vem du är....

    2012-03-02 | 14:11:24

Kommentera inlägget här: