Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Träning!

Kategori: Allmänt

Jag tänker inte ge några komentarer om jag var och tränade i kväll eller ej (med tanke på att det inte var så många där) så är risken stor att min identitet kommer ut i förtid.

Men det hindrar ju inte mig från att skriva lite om Wahlstas träningar dom senaste säsongerna. ( med tanke på att vi är i div 8 så skulle jag ju kunna säga att dom INTE har fungerat) nu säger jag inte att träningarna i sig är dåliga eller träningsuppläget, men om det dyker upp en träning 16 spelare och nästa bara 4( jag har varit med om det) då är det väldigt svårt att lägga upp ett träningsupplägg  ( all heder åt dom tränare som ståt ut med oss). Fan killar även om det är div 8 så måste man ju träna, ( jag kanske inte behöver det ;) jag lever ju på min talang) men utan träning så blir vi ju inte bättre och utan träning kan ni ju glömma eran dröm om att en dag få springa ut på Nou Camps sköna matta och framför allt glömma alla miljoner och att  festa loss med heta fotomodeller. INGEN TRÄNING INGEN FÖRBÄTTRING.

 

Nu vill inte jag vara någon mister jag tränar minsann vare gång( vilket jag inte gör) men även om det ibland kan vara skönt att bara ligga hemma i soffan med en glass och kolla på repriser av Big Brother. Så är träning det vi behöver om vi ska vinna den här förbaskade serien.  Så nu tycker jag att alla tar sitt ansvar och pallar sig ner till Malmahallen på lördag så att jag får göra några tunnlar på er.

 

Många pussar från eran Leif

Kommentarer

  • Thiago Alcantara säger:

    Otroligt läcker blogg!

    2012-02-24 | 13:19:47

Kommentera inlägget här: