Superproffs. (på riktigt)

Det här är ingen modeblogg (visst kommer lite skitiga kläder att visas) eller någon kärleksblogg(kanske någon kärlekssaga dyker upp) här kommer inga relationsproblem att tas upp(ok en och annan intrig kommer vi få se) Inget är påhittat, här kommer du bara se blod svett tårar och en jävla massa Fotboll.

Jag Skäms.

Kategori: Allmänt

Man börjar ju fundera, Serien har inte ens har börjat ( det här e ju säsongen då vi ska börjar klättra upp i seriesystemet) och folk orkar inte bry sig. Visst vi kanske spelar i div 8 och visst vi e inga betalda proffs och visst man kanske inte ska träna en lördag kl 5. MEN vad fan killar 5 personer på träningen är ju åt helvete för dåligt, (nu kanske jag låter som någon Besserwisser ) MEN DET SKITER JAG FULSTÄNDIGT I. även om jag hade en bra anledning till att inte träna i lördags så tror jag inte att alla andra som inte var där hade det. Det här var ju tänkt att bli en rolig och underhållande blogg där man kan gå in och läsa om alla roliga upptåg som händer i Whalsta. Men eftersom det aldrig kommer någon och tränar och gör så att man kan skriva om lite kul grejer ja då blir det ju så att man skriver om det som verkligen händer vilket är. INGENTING

 

Jag orkar inte vara negativ hela tiden killar men om det e så här det ska vara i Whalsta i år då kanske man borde söka sig till en annan klubb ( vilket skulle krossa mitt Whalsta hjärta) men det är för jävla tråkigt att läsa  att det är 5 st som kommer och tränar. Så nu ser ni samtliga som läser bloggen ( jag vet att ni är många) att komma till krillan på torsdag så att ni får sparka mig på smalbenen ( JAG LOVAR JAG KOMMER VARA DÄR )

 

Så tills Matchen på Onsdag håll till godo med det här.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/fotboll/article14440953.ab

 

Leif The Real thing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: